S17 Haftalık hamileyim. Hafif hafif bi baş ağrısı var. Bugün 2,5 saatlik bi yolculuk yaptım bir de bu haftam biraz stresli geçti o yüzden mi baş ağrısı oluyor. Hamileliğin başından beri baş ağrısı pek yaşamamıştım. Baş ağrısı ne zaman tehlikeli. Doktoruma da yazdım ama cevap bekliyorum.