BayanYaman Seymabal41 ilk 4 ay bulantıdan biley yiyemeyince yok ya ben kilo almam diyodum sonra bi iştah bi iştah şeker yüklemesi yaptırınca çok korkmuştum doktor diyet verirde yapamam diye Allahtan şekerim falan çıkmadı ama dediğin gibi canım sağlıklı olsunlarda inşallah doğunca veririz 🤗😊
Hilal_ozer Herkes rahat olsun, tüm yorumları okudum ve gayet başarılısınız kızlar emin olum. Ben daha 17+2’ yim ve 10 kg kadar aldım. Zaten ideal kilomdan 6-7 kg fazla hamile kalmıştım 🙁 Doğuma giderken sanırım yuvarlayarak götürecekler beni 🙁
Senem06 Seymabal41 maşallah nasıl almadınız ben 53 ile hamile kaldım 14+4 57 kilo oldum benim gidişat çok fena
Deletedmom_879 Kizlarr bebekleriniz kaç gram kac cm peki burada okuduklarima gore benimki biraz önde gidiyo ama doktorda hep normal oldugunu söylüyor 🤔🤔
Dgozun 33.haftadayım 9 kilo aldım bebeğim üç hafta önce 1600 gramdı şimdi 2000 gr olmuştur inşallah ☺ Kız bebek anneleri çok kilo alır diye bir söylenti var bu tezi yıkmış olduk
Senay3690 51 kiloda hamile kaldim şuanda 23 haftalık 56 kiloyum bebeğim 500gr olmuş ilk bebegimde 18 kilo almistim top gibiydim bunda dikkat etmeye çalışıyorum yemek beni ben onu zorluyorum hiç kolay değil 🍜🍜🍜😥
Seymabal41 Senay3690 Ayyy ya kıyamam zor oluyodur ya bir tane karnında bir evde koştur koştur zorlanıyosundur🙈
MuhammetBetlDoan 22 hafta 57 kıloyla hamile kaldım 63 kilo oldum her ay bı kılo alımım oluyor inşallah çokta kilo almam doğuma fazla kılolu gitmek istemıyom 😑
Prensesezgi Seymabal41 50 kilo ile hamile kaldım ilk 20 hafta da kusmalar mide bulantıları derken bir 40 kiloya kadar düştüm şuan 57 kiloyum 😄😀 hangisi hesaplanıyor bilmiyorum ama sanırım 17 kilo aldım