Kızlar selam 9 şubatta doğumum gerçekleşecek hastane çantasını da hazırladık koyduk kenara ama kafama takılan bir şey var göğüs pompası şart mı? Alan sonrasında aslımda gerek yokmuş diyen ya da kesin al diyen herkes yazabilir mi çok kararsızım işi bıraktım özelde çalışıyordum devam etmeyeceğim bu arada çalışıyorsan al demeyin diye diyorum 😂