Berivan_E bende ilk hamile kaldığımda bu postu açmıştım ve bırakamayack biriydim çok içerdim yemek yer yakardım kola içer yakardım tatlı bişey yer yakardım yanı sürekli içerdim bırakamasam ben bırakamazdım doktorum çok zorladı bende kendımı çok zorladım her gün asetonu düşürdüm içme saatlerını uzattım aralıklı içtim ayırdığım sigaraları atıyorum günde 3 taneye düştüğümde öğlen kahvaltı yapardım 1 tanesını o zaman diğerini akşama doğru birini de içip yatardım sonradan 2 ye düştü sonradan 1 e düşürdüm ve sonradan hiç içmedim 5 ay oldu tamamen bıraktım paket almayı falan şimdi haftalar sonra günler sonra biri yanımda yakarsa iki duman çekip veriyorum içim almıyor midemi bulandırıyor öyle soğumuşum bıraktım tamamen bebişim vesile oldu onu zehirlemeye hakkım yok öyle de düşündüm yaparsın kafana koyarsan :)