Şükür banada nasip oldu pozitif hikaye yazmak hep nasıl olacak nasıl yapıcam diye düşünüyordum🥹Hiç korktuğum gibi olmadı ki ben iğne yapılırken fenalaşan panik atak bir insanım acı eşiğim aşırı düşük.Planlı bir sezaryen idi normal doğum yapamazdım korktuğum için🫣25.01 perşembe 09:07 de ameliyata alındım aşırı gergin ve aşırı korkuyordum.Anestezi doktoru geldi spinal iğne için ben o sırada tedirginim hala sonra iğne batırdı çok hafif acıdı demese iğne diye belki hissetmezdim bile😄Sağ bacağım uyuşmaya başladı zaten o sırada sonda takıldı hissetmedim.Doktorum geldi sonra hemşireye ne zaman başlanacak diye sordum birazdan dedi ben hala malzeme ayarlıyorlar sanıyorum 😄09:31 de bir ağlama sesi duydum miniğim doğmuştu ne ara başladılar ne ara çıktı o çocuk bende yok o kısımlar😄Bebeğimi temizlediler yanıma verdiler sonra yukarı çıktı saat 10 gibi ben odaya çıktım.Boşuna o kadar korkutmuşum kendimi onu anladım😄Herşey o kadar kolay ve hızlıydı ki o an anlamıyorsunuz bile sakin kalmak en önemlisi bebeğinizi gördüğünüz an ve sonrası artık beni bebeğimin yanına götürün demeye başlıyorsunuz🥰