1bebe1meow Selam kısslar gebeliğinde progesteron düşüklünden dolayı Progestan ilacı kullanan var mı varsa ne kadar süre kullandınız kullandıktan sonra progesteron değeri yükselen var mı merak ediyorum acillll
Fatma_ecem4 1bebe1meow altıncı hafta da gittim kalp atisi duymadık hemen günde üç defa progestan yaz bu hafta sonra gel dedi gittik kalp atışı duyduk şimdi dokuz haftaligim halen üç defa kullanıyorum dört ayklik olana kadar kullanıyorsun galiba
1bebe1meow Fatma_ecem4 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 👼🏻🌸 3 ünü de ağız yoluyla mı kullanıyorsun yoksa fitil şeklinde de kullanıyor musun