Hilallf Tansiyon yüksekliği nedeniyle özelde sezeryan yapmıyolarmı ?? Bizim burda bi özelde arkdaş normal yapacaktı zamanı geçti bebek gelemedi sezeryana alınacaktı ama tansiyonu yüksek olduğu için araştırmaya gönderdiler