Herkese iyi akşamlar 38+1 hamileyim dün çatı muayenesinden sonra kahverengi lekelenme başladı . Dün gece 2 saat boyunca 20 dk arayla şiddetli kasılmalar hissettim. Sonra uyuyakalmışım sabah uyandığımda o geceki sancı geçmişti ama regl olacakmışım gibi bi sancı ve ara ara gelen bel ağrısı devam ediyor. Lekelenme de kesilmedi. Böyle olup sonradan sancıları artan var mı acaba?