13+1 haftalık hamileyim kızlar. Dün öğlen biraz midem bulandı akşamına ishal oldum hala geçmedi. Dün öğlen işyerinden arkadaşlarla burgera gittik. Normalde mayonezini çıkarırdım ama söylemeyi unuttum. Normalde zararlı olduğunu biliyorum hamileyken de nerdeyse hiç yemedim. Bundan hariç 1 kere yemiştim. Sürekli yemiyorum diye yedim. Onunla ilgisi olabilir mi? Ya da yediğim başka herhangi bir şeyden zehirlenmiş olabilir miyim? İlk hamileliğim dahil hayatımda uzun süren ishalim olmadı. Endişeliyim :/// Bu haftalarda ishal olmanın nedeni zararları var mı? Bilgisi tecrübesi olan var mı? 😔😔