Anne-bebek48 26 haftalık gebeyim çok az kanamam oldu ve 5 cm açıklık var bu durumu yaşayan var mı Lütfen yazar mısınız?
Yeldan Anne-bebek48 rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah. Ne yaptınız şu an ki durumunuz nedir acaba?
MadameNoire Rahim ölçün mü kısaydı canım acaba? Çok var erken doğum küveze giren bebek bu haftalardan.. geçmiş olsun şimdi durum nedir ?
Anne-bebek48 MadameNoire rahim uzunluğu bu zamana kadar gayet iyiydi hep doktorum ona dikkat etti ama birden bire kan geldi ve açılma olmuş
Anne-bebek48 Kubishcan rahim uzunluğu bu zamana kadar gayet iyiydi hep doktorum ona dikkat etti ama birden bire kan geldi ve açılma olmuş
Ravza21 Bnm Kore 24 ye kasılma ve ağrı vardı ilaçla durdurdular ciğer geliştirici vuruldu şuan 28 olduk çok şükür Allah yardım etsin size
Anne-bebek48 Ravza21 amin çok teşekkür ederim banada iğne ve serum tedavisi yaptılar tedavi 24 saatlikti ve bitti
Anne-bebek48 Hâlâ hastanede bekliyoruz herhangi bir ağrım sancım yok ama ne kadar bu şekilde beklenir bilmiyorum
Ravza21 Anne-bebek48 canım ne yaptılar en azndan ciğer geliştirici yapsınlar sancı durdursunlar bir gece uyu evde tedavi versin dinlen bol bol
Papatya123_ Anne-bebek48 İnsallah en az 33 35 kadar bekler canım çok zor orada ayakta durmamaya çalışırsın İnşAllah yediklerine çok dikkat edersin .
MadameNoire Anne-bebek48 Allahim yardimcin olsun sağ salim vaktinde hayirla saglikla kucağına al insaAllah canim 🤲🏻💕
Anne-bebek48 Anne-bebek48 Halide65 710 gram doğdu sizin bebeğinizin durumu nasıl sağlıklı mı kaç kilo doğdu acaba
_Tazeanne Halide65 sizede geçmiş olsun Allah bağışlasın hepimizin bebişlerini durumu nasıl kaç kilo doğdu bebek