Selam 21+1 bizimde ve nevresim çarşaf dışında bir eksik kalmadı hep gördükçe denk geldikçe indirim oldukça aldık ilk aldığımız şey bebek arabasıydı en son aldığımızda şuanlık oda takımı oldu teslim edilmesine 10-15 gün var ben hazır evdeyken ve ağırlaşmadan yavaş yavaş yerleştirmek kurmak istiyorum kimseyi bulaştırmadan her şeyin erkenden olmasınında bir zararı olduğunu düşünmüyorum kapısını çekeceğiz oda nın ve duracak en azından doğuma kadar ne eksik ne değil daha net görünce ortaya çıkacaktır 🧿💐