Merhaba arkadaşlar. Bebeğim daha 10 günlük.
Sezeryan doğum olduğu için mama takviyesi yapmam gerekiyordu.
İlk sma kullandım. Sonra eşim golden goat mamasının içerik olarak daha iyi olduğunu okumuş.
Fakat kızımda bi kaç gündür gaz sıkışması var. Kendini çok sıkıyor. Bu mamayı kullanıpta yan etkisini yaşayanlar oldu mu ?
Tekrardan sma’ya dönsem bi sorun olur mu ?