Kevserehdhd ciddi msnz 🙄😳😳😳😳ben hiç 67 yıl görmedim o kadar insuline rağmen hep 120 130 arası çıkıyordu bir gün gece 1 de kaçamak yaptım 190 çıkmıştı sabah . Bir kez 160 ı gordum bayilyodum Dr varmış bizim galeride şeker verdiler hemen anladı komaya grceksin ddi