Gul_4697 Kızlar merhaba ilk aşılamadan sonra 15.gun betam 6 cikmisti 108e kadar yukseldi sonra dustu kimyasal gebelik oldu 2 ay sonra tekrar 2.asılamami oldum 15.gun kan verdim sonucum 111.8 sizce nasıl???