Bekledigimmucizemm Minsanne benimde böyle sonucum bende oksapar kullanıyorum 7. Ayımdayım çok şükür sağlıkla ilerliyoruz sizde kullanın aksatmayın kan pıhtılaşması var sizde de benimde başta kanama alanım vardı 12. Haftaya kadar Progestan fitil kullandım
Arenimoo Bekledigimmucizemm Siz pıhtılaşma testi yaptırdınız mı acaba Benim ilk gebeligumde bir sorun yoktu 4 yıl önce Şuan 2.ye hamileyim ama bacaklarım da ağrı ve kılcal damarlarımda belirginlesme var üstelik daha 7.haftamdayim
Minsanne Bekledigimmucizemm teşekkür ederim ☺️ ben de kullanıyorum hem iğneyi hem de progrsteronu. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız