yagmurrrra
Ciger geliştirici iğne yaptı 2 doz oldum progestan hap verdi erken doğum olmasın diye dünden beri onu kullanıyorum bebekde 1 hafta önden gidiyormuş zaten ama annemin doğumlarıda erken olmuş hep genetik bir şey olduğu için seninkide erken gelicek dedi yinede elimizden geleni yapalım biz dedi hap kullanıcam ama sancımda oluyor arada bekleyebilcek mi bebiş bilmiyorum