yasminnnnnnn benimde 0.88 çıkmış daha sonucumu gosteremesim benim yüzümde kıllanma oldu daha önce yoktu onun için baktılar femara kuallndikran sonra yaşadım killanmayida yüzde gebelikte oldu hala öyle merak ettim hiç bakılmadı kadın doğumcuya dedim böyle böyle istedi hepsi normal bı bu düşük sıkıntısı oluyormu bunun nedir