İyi akşamlar kızlar. Bu gece itibariyle 36+0 oluyoruz. Bebek çok iri gelişimi 2-3 hafta önden gidiyor. Bu yüzden mi bilmiyorum yani büyüdükçe daha çok mu hissettirecek bilmiyorum ama bugün özellikle sabahtan beri vajinada iğne batma hissi var. Otururken bile oluyor sanki idrara sıkışmışım gibi. Bildiğiniz çocuk ordan çıkacak gibi 😂 Anlatabildim mi bilmiyorum ama bu doğum belirtisi falan olabilir mi acaba. 34.haftadan beri de yoğun regl ağrısı çekiyorum ama düzensiz. Yaşayanlar akıl verebilir mi 🤦🏻♀️