bnhkdjfkd Cinarbt yaa çok üzüldüm..Allah her şeyin hayırlısını nasip etsin inşallah peki neden durmuş kalbi söyledi mi doktor?
ayanarta1 Cinarbt bende aynısını Haziran ayında yaşadım. Gerçekten çok zordu kabullenmek ama Allah herşeyi unutturuyor işte yenisini nasip etti çok şükür dua edin herşeyde vardır bı hayr
ozlemin Allah m tez zamanda yeniden nasip etsin inşallah vardır bundada bir hayır çok üzülme lütfen daha iyileri olacak hiç beklemediğin anda bir çoğumuz maalesef bu durumu yaşadık yaşıyoruz
Cinarbt Ben kötü olunca söylemedi doktor neden olduğu nu 4 yaşında engelli bi kızım var ona umut olsun istedik kızım konuşamıyor hamile olduğumu öğrendiğimizden beri nasıl mutluyduk bugün yıkıldık
57roya ayanarta1 gelmis gecmis olsun .Rabbim tekrarini saglikla dogrumak nasip etsin benimde 5 yasinda ozel.gereksinimli oglum var 8 haftaligim kanama vs olmadimi. Kontrol icinmi gittiniz .hic birsey yokkende kalp duruyormu ya
Arenimoo ayanarta1 Çok geçmiş olsun Ozel demi oldunuz kürtaji acaba Ücreti nekadar oluyir Benimde skntili riskli maalesef her an hersey olabilir. Rabbım herkesi kucağına sağlıkla versin inşallah
ayanarta1 57roya ben kontrol için gitmiştim durmuş dedi doktor genelde bebek sağlıksız olunca duruyormus dediler ama bilemiyorum doğrusu nedir
ayanarta1 goktugalpmom yok zaten kontrolden iki gün önce durmuş kalbî bende yoğun bir kaşık ağrısı vardı son iki günde tak diye kesildi meğer kalbi durmuş tesadüf mü bilmem ama böyle denk gelmişti bende
Medos123 Cinarbt çok geçmiş olsun. Bnde yaşadım bu durumu bnmkide 23 haftalıktı hiç sebep yokken kalbi durdu. Şuan yine hamileyim. Bu hamileliğimde biraz toparladım kendimi. 2 yıl oldu gerçekten çok zor bir durum 😔
e_blue_sky_a Cinarbt ben 6ay sonrası hamile kalabildim. Şimdi doğumu bekliyorum. Senin de olacak. Üzülme. Bol bol hareket et yürü spor yap sosyal ol içine kapanma