Muzaffer canım bende n11 den aldım laboquick marka 40 test + 5 tane de gebelik testi hediyeli. Adetim bittikten 3 gün sonra başladım. 12.gün oldu adeti 1.günden sayarak. Genelde yumurtlama 14-15-16. Günlerde oluyormuş kadınların. Hala daha silik benim T çizgisi. Bu hafta yakalayacağım ama bakalım hangi gün:) inşallah sende değerlendir testi ben ilk kez deniyorum