Beybibezelye1 16+3 haftalık oldum ama 2 haftadır çok öksürüğüm vardı ve grip oldum. Şükür geçti ama sanki hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum. Öksürükten bir şey olmuş mudur? Muayeneye daha var içim bi rahat etmiyor nedense 🥺