26 aylık kızım var bunu neredeyse 1 senedir yasiyoruz aglarken de gözü hiç birşey görmüyor, büyük ihtimalle gece uykusunda korkuyorda, çocuk doktorunun önerisi ile çocuk psikiyatrisine götürdüm sık rastlanan bi durum olduğunu,gece uyanma saatinden önce benim kendimin kizimi uyandırıp atak geldiginde uyanik olmasini saglamami önerdi şükür bu aralar biraz azaldi eger gecmezsede bay bay night damlasi bitkisel ondanda vermeyi dusunebilirsin dedi suanda onu çok istemiyorum inşallah böyle gecer.Birde 3-4 yaşa kadar olup gecebilir eger sonrasında devam ederse ilac veriyoruz dedi