PkosluAnne Merhaba arkadaşlar klomen artı çatlatma iğnesi oldum çatlatma iğnesinin 15. Günü test yaptım silik çıktı kan verdim 18 çıktı böyle olup yükselen varmı lütfen cevap verin
_mommz PkosluAnne bi arkadaşımın testinde de bu rakam çıkmıştı ama düzenli artması lazım inşallah betaniz %60 değerinde artar.
Adensmom8 PkosluAnne ben kızıma hamileliğimi 30la öğrendim aynı yerde 2 gün arayla kan verip takibini yapın
birmucize1 PkosluAnne igne veya hap kullanmadim ama benim 11 cikmisti gecikmenin 5. Gunu :) suan 16 haftalik hamileyim onemli olan suanki deger deil 2 gun sonraki yukselis degeri
Fundangs PkosluAnne benimde 16 çıkmıştı ilk değerim 48 saatte katlaması önemli erken öğrenmiş oluyoruz sadece şuan 16 haftalığız umarım sizinde sağlıkla yükselir🥰
PkosluAnne @Adensmom8 yani birazda yumurtam geç olgunlaştı inşallah yükselir yarın iki gün olacak verecem bakalım
ssahin22 PkosluAnne oğlunuz doğal yolla mı oldu peki? bende herhangi bir sorun yok ama klomen + çatlatma iğnesi oldum o yüzden merak ettim 🤭
PkosluAnne @ssahin22 oğlum 3. Klomen ile oldu ama o sirada clife da kullanmıştım çok şükür oldu şuan 4 yaşına girecek Allah’ın izniyle
PkosluAnne @ssahin22 şuan bende klomen+çatlatma iğnesi oldum ama kesin değil işte 15. Günde 18 çıktı inşallah yükselir sende inşallah hamile kalırsın canım tüm isteyenlere versin Rabbim
Kahverengi PkosluAnne 17 ile öğrendim şuan 25 haftalık olduk darisi başınıza bir defa daha kan verin artış oranına bakın artış oranına göre gün hesaplayım doktora randevu ala bilirsiniz ben öyle yapmıştım
Aysebayrak PkosluAnne 19la ögrendim şuan 19 haftalık gebeyim , 2 gunde 2 kat artması onemli yükselir seninkide hiç merak etme 😊
PkosluAnne @Aysebayrak bir günde iki kata yakın artmış inşallah sağlıklı dev eder çok teşekkür ederim olumlu yorumlariniz için 🌸