keremtahamom_ ben internette yazan yorumlara bakıp karar veren biri değilim şeker yüklememi de yaptırdım, ikiliyi detaylı da yaptırdım fakat sağlık ocağındaki hemşire benim kafamı çok karıştırdı. İlk gebeliğimde bebeğin kalbi durdu dedim, o zaman belki doktorunuz bu gebelik için tetanoz önermeyebilir bir doktorunuza danışın dedi. 17. Haftamda gitmiştim bunu söylediğinde ben de anlam veremedim neden böyle dedi kan sulandırıcı kullanıyorum ondan herhalde falan dedim. Sonra doktoruma sordum hastaneler zaten steril herhangi bir yerine paslı bir çivi batmadığı sürece bizim için bir sıkıntı yok ister yaptır ister yaptırma dedi. Normal bir kişi söylese idi asla kafama takmazdım ama hemşirenin neden öyle söylediğini anlayamadım. Şu an 26. Haftadayım haftaya kan vermeye gittiğimde soracağım. Hamileler zaten yoğun stres altındayken bunların böyle kafa karıştırması sinirimi bozuyor 🙄