ezgiseyba canım gerçekten yemek dışında bişey yapma onları da hafif şeyler yap yorma kendini özellikle eğilme çok yürüme ayakta kalma ben üç sefer yaşadım hep dikkatsizlik ten kaynanamla oturuyorum onun işini kendi evimi yapardım yapmasaydim keşke git öğrendiğim gibi keşke dikkat etseydim hep uzansaydim 😔şimdi hiç kalkmiyorum kanama olmaması için dikkat ediyorum kaynanam işlerimi yemek falan yapıyor doktor eğer kanama olmazsa 37 de falan alırım sezeryana dedi riskli oluyo plasenta previa önden kan hazırlanacak ne olur ne olmaz diye çok dikkatli ol canım hastanedeyken 34 te doğuma alırım dedi hamd olsun kanama durunca sürekli dinlen bir iş yapma klozet tuvalet kullan dendi eğer kanamasiz devam ederse zamanında alacak doğuma