irem_1611 @“Kader-kucuk” hayıt suyu ve hayıt ekstratı kullanmıştım ersağ dan değildi aktardan alıp kullandım şuan 11 haftalık olduk 3 ay kadar düzenli kullandım faydasını gördüm çok şükür
tupbebekannesi522 irem_1611 evet bend biliyorum. Hayıt macunu çok kullandım. Ama bu markayı çok tavsiye ettiler. O yüzden sorayım dedim 🥲
Dilekylmaz tupbebekannesi522 bana doktor info saşe verdi canım içinde hayır otu da var bakabilirsin istersen