Denizs16 Meryeminannesi20 37+1 deyim bende benim bebiş 34. Haftada baş aşağı pozisyon almıştı hala da öyle değişmedi ama ben hiç hissetmedim sadece hareket ettiğinde mesaneme baskı yapıyor o zaman çok hissediyorum aşağıda olduğunu
Mzzz Benim doğum esnasında sancıyla indi 🥴 hissetmedim eskiler karnın aşağıya inince derlerdi öyle anlasiliyo diye bilmem ne kadar doğru
1prensesannesi__ Meryeminannesi20 benimde öyle olmustu doguma 4 gun kala tanidiklar dogumuna cok var bebek asagi inmemis demislerdi dogumda indi sanirim hicte zor olmadı 57 yi gecmedi nst de dogumumda cabuk oldu basi gorundugu andan 5 dk sonra kucagimdaydı minigim simdi 8 yasinda abla olcak 😍