Aybarssmom_ Kızlar dünden beridir emzirdikten sonra 2 ölçek mama veriyorum kusuyor, mama vermeyince de verince de sürekli aranıyor ne yapacağımı bilemedim mama vermesem mi 1 ölçeğe mi düşürsem ya da
babyy__ Aybarssmom_ kuzum benim bebegimde oyleydi 22 gunluk suan doktor reflü demek icin en az 6 ay gecmesi kilo almamısı durumunda dedi. Memeden sonra gazını çıkartarak ver bende oyle yapıyorum memeden sonra gazını çikarmaz uzerine mama verirsen kusuyor
Denizzz54 Bebeğe verdikçe içer bilmez, Benimkide öyle 53 günlük mamayı azaltınca kusması gitti anca, tok mideye bide mama verince kusuyor haliyle.Tek ölçek verin ya da emzirmenin peşine hemen vermeyin, sütünüz azsa peşine verebilirsin.
babyy__ Bmbe21 bebekte reflü tanisi konmasi icin en az 6 ay gecmesi ve kusmanin bu 6 ay devam etmesi gerek diyor doktorlar
Tatar59 Fazla olduğu için de kusuyor olabilir. Kilo alımı ve bezi nasıl? Bebek sadece aç oldugu için aranmaz gazı olsugu için de aranır
Aybarssmom_ Tatar59 600 gram almış bezi 6-7yi buluyor, doktor zayıf mama vermeye devam et dediği için veriyorum sırf
Bmbe21 babyy__ ikizlerim doğduktan sonra kuvozde tanısı koyuldu. Bence hiç sanmıyorum. Reflüsü olan bebeğin reflüsü 6. Aydan sonra geçiyor zaten :)
Hopefulmom Aybarssmom_ doktorunuza bir sorun isterseniz kusma durumlarında yani reflü gibi durumlarda özel mamalar Bebelac thnicker gibi mamalar veriliyor tam olarak doğru yazmamış olabilirim bunu doktorunuza sorabilirsiniz