Bende 36+2 ikiz gebelik geçmeyen bel ağrım var sabahtan beri akıntım en başından beri var zaten doktorumla görüştüm duş alıp uzan dinlen dedi geçmezse nst çekelim dedi benim ki hafifledi duş alınca ama bi tık yine var bebek hareketlerini hissediyorum diye bekliyorum ama geçmezse gidicem acile