Ayse7 Yarın sabah doğuma gidiyorum bu postlardan okuyordum. Şimdi bana geldi sıra. Dualarınızı bekliyorum bebeğimi inşallah sağ salim kucağıma alırım 🤲🏼
Meltem_goksenin Ayse7 bana da dua edin 40+2 yim herhangi bi işaret yok😊 yarın kontrolüm var..ve yavruma kavuşmak istiyorum bnde ..lütfen doğuma girerken bna da dua et..meleğime kavuşayım😊😍şimdiden Allahım kurtarsın sizi de❤️🤲🏼
Ayse7 Meltem_goksenin teşekkür ederim inşallah siz de en kısa zamanda alırsınız bebeğinizi sağlıcakla