Ahh kızlar okudum hepinizin yorumunu hepimiz aynı dertten muzdaribiz sarılmak istedim hepinize 😔 40+2 oldum çok yoruldum bende bugün ağladm hatta hareket etmekte yürümekte oturmakta kalkmakta zorlanıyorum artk birde bu bir haftadr aşırı şiştim geceleri hiç uyuyamıyorum 😔 Allah yardımcımız olsun bebelerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻