petekceee Mamacitaa5 açıkcası bütçe olarak sıkışmak istemiyorum eğer emiş güçleri aynı ise o da elektrikli o da elektrikli olarak düşündüm Benim der tecrübem yok ilk gebeliğim Kiwinin hem çift hem tek ikisi de uygun fiyatlı şarjlı vs ama kimi çok öneriyorken kimisi de başka markaları öneriyor bende çok Arada kaldım açıkçası
Mamacitaa5 petekceee ben öneriyorum 1 sene boyunca kullandım onu ikinci senemizde normal emzirdim zaten büyüdükçe ihtiyaç kalmıyor
Ebru_28 Ben ilk başta lansinoh kullandım 3 ay hemen bozuldu o kadar para vermiştim cok pahalıydı. 3 buçuk aydir acura AC 3010 şarjlı göğüs pompası kullanıyorum her yere taşıya biliyorum trendyoldan almıştım
Mamacitaa5 Ilknur_k kiwi tekli elektrikliyi kullandım şimdi alsam şarjlısını alırım sanırım gerçi ben powerbankle hep sağdım
Mamacitaa5 petekceee valla canımı yakmadı gayet güzel siz zaten ayarlayabiliyorsunuz yumuşak mı sert mi olsun size bağlı artırıp azaltabiliyorsunuz ben sorun yaşamadım aksine elim ayağım oldu doktora onun sayesinde gidebildim sağdım çıktım kayınvalidem baktı dişlerimden çok rahatsızım o zamanlar