Kızlar hamile değilim fakat bir şeyi çok merak ediyorum. Eşimle aramızda uyuşmazlık vardı. Oğlumla da var. Nasip olursa bu ikinci bebeğim olacak. Merak ettiğim şu yerleşme kanaması, ya da diyelim bir hafta boyunca kanama görenler her seferinde uyuşmazlık iğnesi oluyor mu? İlk hamileliğimde iki kez kanama oldum birer gün 5. Hafta ve 20. Haftada iğne oldum bu yüzden. Atıyorum mesela çok küçük yerleşme kanaması gördüm iğne için gitmeli miyim? Ya da bie hafta süren kanamalar için her gün mü iğne olunuyor