mcomlek Kızlar, 18 Ocak yumurtlama dönemimdi. 2 gün önce ve dönemi değerlendirdik. Bat 1 Şubat, şuan adet olacakmışım gibi kasık ağrım karın ağrım var ve göğüslerim ağrıyor, şiş gibiler.. Erken gebelik testini ya da kanı ne zaman yapayım sizce?
sseda0 mcomlek benim ilk belirtim kasık ve bel ağrısı olmuştu. Reglime 3 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı. Kan verdim beta 15.72 çıktı. Regl olacağım gün de beta verdim tam emin olmak için 76 çıktı ve kesinleşti. Bence en azından regl günü beklenmeli. Çünkü test negatif çıkınca moralim çok bozuluyordu.
Naz_37_can86 mcomlek benimde normal regli 1 Şubat gibi ama tamda bilemiyorum çünkü üç ay önce kürtaj oldum düzenli reglim olmadı hiç bakalım bu ay bende denedim beklemedeyim ama hiç bir belirtim yok 😔 şuanlık herkesin gebelik belirtisi farklı oluyor canım ben adetime 5 6 gün varken mide bulantısı ile anladım yorgunluk halsizlik vardı bide uykusuzluk adetim bir gün geçti sabahına test yaptım vardı gebelik
mcomlek sseda0 rabbim analı babalı büyütsün inşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🤲 5 günüm var zaten yine ben gecikmesini bekleyeyim dediğiniz gibi yoksa üzülürüm gibi🥺
mcomlek Duru_su12 olmazsa gecikmeyi bekleyelim inşallah hayırlı haberler alırız rabbim evlat isteyen tüm annelerimize nasip etsin inşallah 🤲
elif_93 Naz_37_can86 Merhaba Siz ne zaman düşük yaptınız?ben de düşük yaptım Eylül ayında ilk iki ay reglim düzenliydi geçen ay çok gecikti tarlusalla regli oldum bu ay denedik ama reglimi neye göre ayarlamam gerektiğini bilmiyorum.Siz ne şekilde ilerliyorsunuz ?
mcomlek Naz_37_can86 İnşallah her şey gönlüne göre olur canım, hiç belirti yaşamayan da varmış tüm belirtileri yaşayan da.. Rabbim nasip ederse olur 🤲 hakkımızda hayırlısı inşallah😍
Naz_37_can86 elif_93 benim adetlerim çok düzenliydi canım kürtajdan sonra 37 ve 39 günde adet gördüm şimdi yumurtlama oldumu ne gün adet görücem hiç bilmiyorum. Her şeyimi bilirdim önceden yumurtlama günümü bile anlardım her ay o kadar düzenliydi insan o düzeni bile arıyormuş ne tuhaf🥺
Naz_37_can86 mcomlek amin kardeşim bakalım beklemedeyim bebek olmasa bile inş gününde adet olurum onu bile özledim belirsizlik çok zor hayatta en sevmediğim olay bide belirsizlik
ayminaninannesi 6 gün once akşam silindiigmde kahverengi leke geldi sonra gelmedi adetim 5 subat kasik bel ağrısı var göğüs sızlıyor ama öyle ara sıra birde karnımda şişlik var gibi hissediyorum acaba erken gebelik testi yapsam 6 gin varken cikarmi. Bilgisi olan bana akıl versin kararsızım
Naz_37_can86 ayminaninannesi canım bu dediklerin adet belirtisiyle aynı o yüzden beklemek en güzeli bende adet gecikmesi bir gün oldu ertesi gün test yaptım çünkü asla geçikme yaşayan bir adet düzenim olmadı sende bekle
mcomlek ayminaninannesi Yumurtlama döneminde olabilir demişti doktor bana benim de aynı şekilde olmuştu. 3 günüm var regl dönemime bende kendimi zor tutuyorum canım ama sanırım kesin sonuç için günün geçmesini beklemek en iyisi gibi
myavocado mcomlek benzer belirtilerim oldu benim de, adete 4 gün kala hem idrar testinde çift ciZgi hem kanda beta 47 çıkmıştı, özellikle erken testlerden alırsanız çok yüksek ihtimal çıkar gebelik varsa
mcomlek myavocado keşke öyle olsaydı🥹 daha 3 gün varken bugün regl oldum çok üzgünüm🥺🥺 beklemiyordum ama sağlık olsun artık rabbim nasip ederse olur inşallah🙏