5 aylıkken gittiğimde yüzde yüz kız demişti doktor bugün tekrar gittim 7.aya girdik yüzde yüz erkek dedi bu başka bi doktordu ve çok üzüldüm eşim de aynı şekilde hatta kız olacağını duyunca havalara uçtuk ikimiz de kız çocuklarını aşırı seviyoruz bi oğlumuz var bide kızımız olsun diye çok dua ettik bugün erkek olacağını öğrendim eşime telefonda söyledim çok şaşırdı başka doktora gideriz dedi kabullenememe yüzünden klinikten çıktığımdan beri ağlıyodum Allahım sana şükürler olsun sağlığı falan hep yerindeymiş çok sağlıklıymış ama kız olmadığı için çok üzüldüm herşeyin hayırlısı deyip geçiyorum 😔