32+0 olduk bugün itibariyle. Sanki bir kaç gündür göğüslerim yumuşadı hamilelik öncesinde bile bu kadar yumuşak değildi. Uçlarındaki genişleme koyuluk duruyor ama ne ilk trimesterdeki kadar taş gibi sert ne de bir hafta önceki kadar doluluk hissi yok. Tecrübeli anneler ya da kendi de yaşayan anne adayları var mı bu konuda bilginiz? Şimdi anneme sorucam çoktan hemen kendinde dert arama diye başlayacak 🥲