İki gün sonra doğum yapıcam sabah Sezeryan ama panikatak ve anksiyetem var 9aydır ilaç kullanmıyorum hep çok sorun yaşadım ama şu son günlerde çok kaygılıyım uyuyamıyorum yemek yemem çok azaldı çok stresliyim çok yabancı hissediyorum ve bağ kuramıyorum hazır hissetmiyorum böyle bir durum yasayan oldu mu doğumdan önce (son bir ay eşimle bosanma aşamasına geldik cok zor geçti)