gozdeee41 bu soruyu artık görmek bile istemiyorum 🥲 size kim ne dedi bilmiyorum ama etrafımda çoğu insan şeker yüklemesinin zararlı olduğunu şeker hastalığı yoksa da o yüklemeden sonra çıktığını söylüyorlar 😂 yahu zaten yüklemeyi öğrenmek için yapıyoruz yani sonucunda zaten ya şekerin vardır ya yoktur 🤷 bunun o yüklenen şekerle alakası yok ki. Hem günlük yediğin şeylerden daha fazla bir şeker yok o içirilen şurupta. Bu yüklemeyi mecburen yapmalıyız, kötü sonuçların önüne geçmek için bir fırsatımız varken bunu kullanmamak ahmaklık olur. Kesinlikle yükleme yaptırın, hiçbir zararı da olmaz, aksine faydası olur. Kulaktan dolma bilgilere de inanmayın 😘