Gulcin-2001 Bende gıdıklanma, çimdiklenme gibi şeyler hissediyordum 😄 Soruyorum kimse bisey bilmiyor, ben yaşamadım diyor ama ben aylarca yaşadım bunu. Doktor büyüdüğü için organlara baskı yapıyor dedi gecistirdi. Benim bebeğim ne zaman makat pozisyonundaydı bilmiyorum ama 20 haftalarda ayaklarıyla vajinama basıyormuş gibi hissediyordum. Sonra pozisyonunu sordum makat dedi. O zaman anladım pozisyonundan kaynaklı bu tür şeyler yaşıyordum. Doğum pozisyonuna dönünce normale döndük. O gıdıklanma cimdiklenme hissi doğum pozisyonuna gectikten sonra düzeldi.