Tugcetosunn Beta değerim iki günde bir bakıyoruz ilk 269 du yüksekten düşmüştü kanamam vardı iki gün sonra 232 oldu tekrar iki gün sonra bugün 292 ye yükselmiş böyle durumla karşılaşan var mı dış gebelik mi oluyor bu
sedanur4004 Tugcetosunn sağlıklı bir gebeliğe benzemiyor tabi en iyisini doktorlar bilir. Kanınızı aynı yerde aynı saatte vermeniz de önemli inşallah sağlıklı bir şekilde artar
momofmychildren Tugcetosunn aynı yerde mi kan verdiniz? Benim beta düştü kanamam oldu sonrasında Beta tekrar yükseldi ve kürtaj oldum
Tugcetosunn sedanur4004 aynı yerde aynı saatte verdim düşük demişti kendi düşmesini bekledi tekrar yükselme oldu
Tugcetosunn momofmychildren aynı yerde verdim düşmesi beklenirken bi an da yükseldi kürtaj olmaktan çok da korkuyorum
momofmychildren Tugcetosunn yükselmesi sağlıksız olduğunu gösteriyor maalesef 🥹 Kürtajdan korkmayın ben kürtajdan hemen sonra tekrar hamile kaldım kürtajda anestezi oluyorsunuz 5 dk sürüyor ve sonrasında günlük yaşama dönüyorsunuz hiç endişe etmeyin 🙏