Maşallah çok güzel sağlıkla büyüsün içinde inşallah, bizde öyle yaptık valla 26-27.haftalar da almıştım odasını şuan herseyimiz tamam iyikide öyle yapmışım şu haftalar da istesem de olmazmış zaten iyice ağırlaştım yoluma zor gidiyorum 😂 güle güle kullanın.. nereden aldınız?