Selamun aleylüm arkadaşlar 10. Haftadayız 6. haftadan itibaren mide bulantıları ve kusma şikayetlerimiz başlamıştı ve yemek yiyemez hale geldim zorlayıp yediğimde affedersiniz geri çıkarıyorum doktorum Prilam dr verdi kullanmama rağmen ki hergün kullanmamaya dikkat ediyorum çünkü çok zorda kalmadıkça kullanmaya alışma demişti henüz okadar şiddetli değildi fakat gittikçe daha kötü oluyor sabahları kan kusmaya başladım muhtemelen midem tamamen boş olduğu için ilaç içsem de fayda etmiyor doğal olarak muz elma portakal gibi şeyler de yesem hafifletiyor ama bir kaç saat sonra yine şiddetlenmeye başlıyor ilaç kullanıpta etki görmeyeniniz var? şaşırdım eşimde üzülüyor gördükçe ne yapmam gerek?