Hcygllllll Cansu123_ doktorunuza danışıp Prizin deneyin isterseniz ondanda memnuniyet çok.. Rabbim şifa versin inşallah geçer hemen
Dilekpink Cansu123_ bikere miden bulansin bak bakalım yine güzel diyebilecenmi otur kalk haline şükür et valla
Emrealtay Esrashshshssh benimde öğrendiğimde başladı 14 haftada falan bitti şimdide ara ara hafif oluyor
Cansu123_ Emrealtay Gulsahgunhan 5. Haftada başladı 7 haftadayım şiddetle devam ediyor umarım biran önce atlatırız 🥹
Gulsahgunhan Cansu123_ ayyy ne günlerdi su içiyordum o bile geri geliyordu o kadar kötü günler geçirdim ki hamilemiydim hastamı belli değil günlerce yattım hiç brşey yiyemediğim için hastanede serum takıldı . Yeni yeni kendimi iyi hissediyorum ama 6. Aya girdik hala bulantı hapımı kullnmaya devam ediyorum içmediğim zaman mutlaka bi bulantı sorunum oluyor .
Galya15 Gulsahgunhan ayy ilk hamileliğim geldi aklıma 2 gün hastanede yatmıştım düşük tansiyonda vardı bende şimdi 7. Haftadayım öğütmekte gına geldi kusmamak için tutuyorum kendimi
aslip7 Cansu123_ benim 7.haftamda başladı şu an 14 haftalık asla geçmiyor prilam dr kullanıyorum günde 3 tane ama o da fayda etmiyor artık
K11- Cansu123_ doktor bana baş ucuna leblebi koy dedi sabah uyandığında 3-4 tane ağzına at dedi hem midede olan asiti alıyor hemde iyi geliyor dedi denedim gerçekten iyi geldi bir deneyin sizde isterseniz
Ays-0 Hcygllllll şuan 5.haftadayim umarım bulantım olmaz, 6.haftaya girer girmez mi başladı sizin, öncesi belirtisi varmiydi koku yemeklerden tiksinme falan
Ays-0 bilgeeS sol kasığım hafif şekilde sızlar gibi ağrı var tatlı ağrı, karnımın altı ağrıyor arada, çok ayakta kalınca belim ağrıyor, arada böbreğim ağrıyor, göğüs uçları fena şekilde sızlıyor, onun harici bişey yok bende canım. Senin belirtilerin ne ?
nazlitopak Esra_4774 Cansu123_ ben de prizin kullanıyorum 6+6 yım iki gündür çoğaldı ilacı doğru kullandığım da geçiyor ama yanmalar başladı bu sefer bide ben kusamıyorum, aşırı gazım var bide ona göre beslen bence canım
nazlitopak bilgeeS süt kanalları oluşmaya başlayınca hassasiyet oluyor muhtemelen ben de çok iyi bilmiyorum ama beden beden büyüyo göğüsler ergenlikte yaşadığımız hassasiyet gibi ama daha da sancılısı
bilgeeS Ays-0 gögüslerim büyüdü ağrı yok hafif mide bulanır gibi ama bulantıysa o. Benimde ağrı benimde var. İştahım yok karnım şiş birde
Ays-0 bilgeeS herkesin bünyesi farklı oluyor, kimisi hiçbir belirti olmadan geçiriyor kimisi kusarak başı dönerek kişiden kişiye değişiyor
Ays-0 bilgeeS Hiç korkma sevin bence rahat geçiriyorsun ne güzel,hastaneye gittin mi hiç muayeneye keseyi gördün mü
Turuncuk Cansu123_ doktorunuza danısın ama benım kurtarıcım prılam dr 10 gr.8 haftalıkken basladı şiddetli bir sekılde bu ilac sayesınde sadece sabahları istifra dısında gün içi kusmalarım kesıldı.şuan 29 haftalıgım hala içiyorum bir kac defa bırakayım artık olmaz heralde dedıgımde günümü mahfolmuş bır sekılde kapattım.Bu yüzdende her gece uyumadan önce 2 adet şeklinde doktorumun tavsıyesıyle hala içiyorum
1bebe1meow Cansu123_ magnezyumlu sade sodalar var kızılay markasının o çok iyi geliyor ben de 7+4 teyim her şeye midem bulanıyor gün ortasında bir sade soda içiyorum rahatlıyorum akşama kadar bulanmıyor günü kurtarıyorum belki iyi gelir size de 🌸