Cemreeamine 6 gününüz varmış daha yazık günah sürekli kan testine gitmeyin bence hergün testi yenileyebilirsiniz Rabbim gönlünüze göre versin inşallah benimde adetime 3 gün vardı öğrendiğimde bu test ile çok silik çıkmıştı ama aşağı doğru çizgi vardı şimdi ise 36+2 oldum isteyen,dileyen herkese nasip olsun inşallah 🤲🏻🙏🏻🤲🏻