Mucize7979 Ben buraya ne yazdım hanımefendi heyet raporu gibi bir derdim yok anlatamıyorum galiba?
Devlet sosyal devlet olma iddiasında ise yeni anne olmuş bir kadına en azından 6 aylık emzirme süresinde izin hakkı tanımalı. Tanımıyorsa bundan büyük hak almak olmaz. O sütteki çocuğu annesinden ayırıyor çünkü.
Herkes ücretsiz izin alamayabilir. Siz nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama benim yaşadığım ülkede hayat şartları o kadar zor ki iki maaşla zor geçiniyoruz.
Ben burada yasal olarak tek hekimden 40 gün üstü rapor alma hakkımız var mı onunla ilgili bilgi arıyorum. Beni nasıl hak yemekle haramla vs. itham ediyorsunuz bu hadsizliğin kaynağı nedir anlamış değilim.