reyhanh 6 gün önce bu şekildeydi hayla doğmadı sen düşün yani 😅 önemli olan açılma olması ve sancıların sürekli düzenli olması bu sancıları hissediyordum sürekli karnım taş gibi oluyor kasıklarıma vuruyordu bana kalsa gitmeyecektim hastaneye eşim zorla götürmüştü alttan baktılar açılma yok diye geri göndermişlerdi