Yaptırdım şekerim çıkmadı ama çıkmadı diye de kendimi salmadım hiç tabiri caizse homidigırtlak yemedim yani.. herseyden azar azar ölçülü. Zaten gebe kalmadan önce de kilosu olan balık etli birisiydim bundan sebep bilinçsizce yiyerek ekstra kilo almadım hiç totel de 8 aylık hamileyim 6 kilo aldım..