ilaxidexi Cns62033 ben en başından beri kullanıyorum çünkü normalde de kuru bir cildim var. Bio oil, tatlı badem yağı, kakao yağı, lierac baş ucumda. lieracı sabah akşam diğerlerini de lieracla beraber bir gün birini diğer gün ötekini şeklinde uyguluyorum.
buketpoyraz Cns62033 ilk gebeliğimde baştan itibaren lierac kullandım çatlağım oldu , şimdi bu gebeliğimde 28.haftayım Nivea krem sürüyorum 😂😂😂😂 catlama kaşıntı vs olmadı