ReyhanSezer beybim0 Ben kullanıyorum, bu hafta bırakma zamanım geldi. Doktorum vermişti, herhangi bir yan etkisi olmadı
Kucur 31 haftalik hamileyim hala kullaniyorum almanyada yasiyorum burada doguma kadar düsük dozda öneriyolar