esmerrmm yok bazı annelerimiz ilk gebeliğimde de denk geldim muhakkak bunda da denk gelirim bunu bir sorun bir kompleks haline getiriyor. Bazen ne kadar bir şeyler yersek yiyelim fizyolojik gelişimi o yönde kilo aldığı için üstüne çok fazla etkilemiyor. İleri haftalarda olan kilosu iyi olan gebelerimiz için sorun değil ama gelişimi biraz daha geriden takip eden özellikle kayınvalide vesaire bu tür konularda az buçuk bilgisi varsa bir iki söylendi mi annelerimiz kötü bir psikolojiye kapılıyor. Her zaman derim önemli olan sağlık 2,5 kilo doğup anne yanında duranı da bilirim 4 kilo doğup küveze alınanı da burada önemli olan organ gelişimlerinin sağlıklı ilerleyip ilerlememesi..